5 Mart 2017 Pazar

Wet n Wild Megalast Ruj

Heyo yine ben!
Kalıcılığı, nemlendirici özelliği oldukça yüksek herkesin dilinde dolanan ve bazı renklerinin MAC rujlarının muadili olarak gösterilen cüzdan dostu Wet n Wild rujlarından bahsetmek istiyorum. Yine en sonda daha düzgün detaylı swatchlarini bırakacağım, oradan bakabilirsiniz!


Herkesin bildiği gibi ilk şikayet olarak ambalajları, gerçekten oldukça basit ve kalitesiz. Yukarıdaki fotoğrafta fark ettiniz mi bilmiyorum ama açtığım gibi kenarlara sürüldü.. Her açıp-kapatma da ruj mutlaka üst kapağa bulaşıyor ve kapak şeffaf olduğundan dolayı hep gözüküyor. Bu benim için eksi olarak sayılır.

Kısa bir not: Benim okuduğum blog yazılarında nedense kuru olduğundan dolayı sürümün de epey şikayetçi olanlar var. Kuru olması benim için bu rujları sevmeme engel olmuyor! Ve benim bu olaya bir tavsiyem var; ruju sürmeden birkaç dakika önce lipbalm sürüp dudaklara yedirildiğinde ya da üstünden biraz peçeteyle alındığında gayet olumlu bir sonuçla karşılaştım. (Çok fazla nemli olmamalı, kaygan bir yüzeye sürüldüğünde ruj düzgün dağılmıyor)

Renk çeşitliği oldukça fazla, herkese-her tene uyan renk seçenekleri bulunuyor.
Benim için eksilerine gelirsek; Gratisteki standlarının darmadağın, rujların neredeyse yenmiş ya da testerlarinin kalmaması, kapalı ürünlerinin açılmasıyla ve ambalajının sıkıntısı. Onların dışında bu rujları seviyorum! Galiba onun dışında bir şeyler kalmamış..

Her neyse bendeki renklerine gelirsek;
  • Bare it All:
Yanlış hatırlamıyorsam bu ruj ünlü MAC markasının Velvet Teddy isimli rujuna benzetiliyor. İçerisinde hafif kahvelik barındıran sıcacık şeftali tonu! Kesinlikle dudakta doğal duruyor, günlük hayatta her zaman kullanılabilecek joker renklerden.


  • Sand Storm:
Bu rengi her yerde arıyordum ancak bir türlü bulamamıştım, sonunda gördüğüm gibi kaptım. Bu rujlar arasından en sevdiğim genellikle bu tonlara bayılıyorum! Tam olarak rengini çözemesem de içerisinde hem kahve hem de kiremitlik var. Dudakta gayet hoş duran tonlardan, bulduğunuz yer de kapın. Kıyısından köşesinden alakası yok ama Goldenrose Velvet matte serisinden 16 numarasını andırdı bana.
NOT: Kapağının kirliliği için kusura bakmayın:(

  • Mocha-licious: 
Her dudakta farklı duran bir ton bu. Yanlış hatırlamıyorsan MAC markasının Verve ruja muadil olarak gösteriliyor. Rengine gelirsek koyu kahve ancak içerisinde mürdüm tonlarını barındırıyor. Ravin Raisin rujunda söylediğim gibi bu ruju sadece bileğiniz de değil dudağınızda da deneyip almanızı tavsiye ederim. Kısa sürede benim favori rujlarımdan birisi oldu diyebilirim!

  • Ravin Raisin:
Bu markaya ait aldığım ilk ruj o sıralar mor tonu ağırlıklı bir ruj istiyordum, kaptım hemen. Bu renk kesinlikle bilekte durduğu gibi dudakta durmuyor, deneyip almanızı tavsiye ederim. Diğer ilk iki ruj gibi sürüp çıkabileceğiniz gibi bir ruj değil. Yapısı opak, rengini kolayca dudağınıza alabiliyorsunuz. Sürmeden önce lipbalm ile nemlendirdiğim için bende kurutma yapmadı.


Ve bence bu sıralar dikkat ettiğim noktalar; rujun dudak kenarlarında birikme yapmaması ve sağa sola bulaşmaması. Bunlar Wet n Wild Megalast serisinde hiç karşıma çıkmadı. Umarım böyle sorunsuzca devam eder. 

Eğer ben Wet n Wild rujlarına şans verip denemek istiyorum derseniz size önereceğim renk Sandstorm, kesinlikle onu sepetinize atın! Ve 8 Mart'a kadar Gratis'de %40 indirimle bu rujları 6-7 liraya alabiliyorsunuz! Çabuk çabuk bitmeden koşun alın bence.

Şu an göz bebeğim Sand Storm ve Just peach seni bulduğum yer de kapacağım bebeğim! Sizin önereceğiniz Wet n Wild ruju var mı ve aranızda bu rujlardan kullanan var mı sizin bu rujlarla ilgili düşünceleriniz neler, benimle paylaşın!

Son olarak bu rujlara size en yakın Gratis mağazasından ulaşabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın. Öptüm!

Swatch: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder