2 Mart 2017 Perşembe

NYC 946 Far Paleti

Merhaba! Bayağı uzun zamandır kullandığım ve ilk aldığım far paletinin deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. İçerisindeki far ve yan ürünleriyle gayet başarılı bulduğum bir ürün kendisi NYC Individual Eyes 946 Brown Eyes Basics!

NOT!: Kullandıktan uzun süre fotoğrafladığım için ürün biraz kirli olabilir, lütfen kusura bakmayın!

İlk olarak ambalajından başlayalım; ambalajı bayağı sağlam, yere düşse farlar toza dönüşmez diyebilirim ve arkasında yer alan palette yer alan farların nereye, nasıl sürülmesiyle ilgili görsel ve yazı yerleştirilmiş. Bu kısım bence makyaja yeni başlayanlar için bayağı yardımcı bir bölüm!


Paletin mini minnacık boyutuyla tam çantaya at ve çık tarzında, içerisinde 4 simli denecek kadar değilde hafif ışıltılı far, far bazı, jel eyeliner, aydınlatıcı ve çift taraflı aplikatör fırça bulunuyor.

Paletin renk seçenekleri var. Örneğin; mavi veya ela gözlüler için, bende ki kahverengi gözlüler için olanı. Ben her gün far ile göz makyajı yapmasam da benim kullandığım renkler kahve tonları ağırlıklı oluyor bu rujlarda da böyle. (kahve tonu aşkımsın!)

Pigmentasyonlarına gelirsek; Paletteki rengi elde etmeniz için 3-4 defa üzerinden geçmeniz gerekiyor yani orta derece de, idare eder. Eğer aranızda böyle pigmentasyonu az farları tercih edenleriniz varsa, bu paleti kapsın! ya da aranızda yeni makyaja başlayanlar varsa bu paleti onlara önerebilirim.

1. Altın ışıltılı: Paletin içerisindeki en pigmentasyonu yüksek olan far bence. Günlük hayatta kullanılabilir cinsten, paletteki rengi göz kapağınızda bulmanız için bi 10 defa üstünden geçmeniz gerektiğini düşünüyorum.

2. Açık kahve: Paletteki en minnnoş renk ve en sevdiğim renk bu, normalde her gün detaylı göz makyajı yapan birisi değilim. Genelde bu tonlarda yüzüme hafiften renk gelsin diye kullanıyorum, benim için böylesi ideal.

3. Acı kahve: Paletteki en berbat far diyebilirim. Koyu renk olmasına rağmen rengini en az veren farın teki. Aşağıdaki fotoğraftan da anlayacağınız gibi rengini kesinlikle vermiyor..

4. Işıltılı kırık beyaz: Bu farın rengini pek anlayamadım hem kırık beyaz hem de şampanya tonu gibi ikisinin karışımı. Genelde far olarak değil de kaş altlarıma sürdüğüm ya da göz makyajı yaptığımda göz pınarlarıma sürdüğüm bir far. Çünkü kesinlikle göz kapağında belli olmuyor.


Yan kısımdaki ek ürünlerine gelirsek;


  • Far Bazı: Bana göre bu far bazı fazla yağlı ve yoğun(doğru sözcüğü bulamadım, öyle işte) geldi, yani eğer yağlı bir cildiniz ya da göz kapağınız varsa size sorun yaratabilir.
  • Jel Eyeliner: Jel eyeliner çekmeyi hiç denemedim, bu ürün hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşamayacağım ancak ürüne yanlışlıkla parmağımı değdirdiğim de simsiyah elime geçiyor, yani değdirildiğinde böyleyse sürüldüğünde nasıldır! En kısa zamanda eyeliner fırçası alıp denemeyi düşünüyorum, böylesi daha yararlı olabilir.
  • Aydınlatıcı: Favorim diyebiliriz, içerisinde hafif simlilik barındırıyor ancak dışarıdan bu pek belli olmuyor.



Eklemek istediğim birkaç bir şey var; Bu palette her far palette olduğu gibi tozutma sorunu var ve bence fiyatına göre içerisinde bulundurduğu ürünlerle gayet başarılı bir ürün. Fiyatı ben aldığımda 12-13 liraydı.

Son olarak; Aranızda bu ürünü kullanan var mı sizin bu paletle ilgili düşünceleriniz neler, benimle paylaşın! Bu palete size en yakın Watsons şubesinden ulaşabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder