19 Mart 2017 Pazar

Kahve-Nude ruj önerisi!

Herkese merhaba. Bugün elimde olan ve benim bayılarak kullandığım kahve-nude karışığımsı rujlarımdan bahsedeceğim. Yanlarına fiyatlarını da bırakacağım ve swatchlarini da araya bir yere yerleştireceğim. Oradan inceleyerek renklerini daha iyi görebilirsiniz:')

  1. Goldenrose Matte Lipstick Crayon:
  • Onlarla ilgili detaylı yazım zaten blog'da mevcut,  buraya  tıklayıp hemencik okuyabilirsiniz! Yapıları kremsi-mat olarak adlandırılabilir. Bayağı pratik rujlar, sür-çık ve kalıcı! Elimde nude tonlarına yakın olarak sadece 14 ve 18 numarası var.
Fiyatı: 14.90
      2. Goldenrose Velvet Matte:
  • Mac rujlarına benzetilen ve bence ambalajlarının minnnoşluğuyla dünyanın en güzel rujları olabilirler. Sürümleri çok kolay, ilk aldığınız zamanlarda çevresini kalemle değil de ucu sivri tarafıyla çerçeveleyebiliyorsunuz. Mat yapıdalar ve isminde mat geçmesine rağmen benim dudaklarım da kurutma olmadı. Bu rujların en sevdiğim yanıysa renk çeşitliliğinin çok olması! Elimde bu yazıya uygun 3 rengi var; 01-16 ve 31 numara.
Fiyatı: 21.90
 dipnot:  31 Mart'a kadar Gratis mağazalarında Goldenrose standlarında 14.90 gibi bir fiyata satılıyor. Denemek istediğiniz varsa koşup kapın!

      3. Wnw Megalast ruj: 
  • Bu rujları da incelemiştim şipşak  buraya  tıklayarak detaylı yazısını okuyabilirsiniz. Yapıları kesinlikle mat, sürerken bile bunu anlayabilirsiniz, sürmeden önce hafif dudağınızı nemlendirin derim ben yoksa dudağınız acıtabilir! Bendeki olan renkleri: Bare it All, Sand Storm ve Mochalicious. 
Fiyatı: 12.90
 Swatch: 

      4. Essence Lipliner 11 In the Nude:
  • Essence markası fiyatına göre iyi markalarla kapışabilecek tarzdan ürünler çıkarıyor, benim en sevdiğim ürünleri kesinlikle pudraları, renkli ve transparan pudrası kalp ben! Dudak kalemleri bildiğiniz gibi serttir, nemlendiriciyle dudağınızı nemlendirmeden çerçevelediğiniz pek belli olmaz, ama essence dudak kalemi öyle yumuş yumuş ki canınız kesinlikle acımıyor. Müthişsin bebeyim!
Fiyatı: Satıldığı yere göre fiyatı değişebiliyor, maksimum 5 tl
      5. Flormar Supershine 516-Tea Rose:
  • Dudağı yapış yapış bırakıp, kenarlara dolma yapıyor. Sevmiyorum..
Fiyatı:12.90
      6. Alix Avien Diamond Ruj 08:
  • Bu ruju Watsons çalışanının dudağında görüp almıştım. Ciddiyim renk olarak kesinlikle mükemmmeel ancak yapısı olarak o kadar kötü ki. Her yere bulaşıyor, çizgilere doluyor ancak dudakta yapış yapış hissi vermiyor.
Fiyatı: 20 tl gibi bir fiyatı var galiba tam hatırlamıyorum.

      7. Pastel Daylong Lipcolor:
  • Yapıları mat, dudaklarda kurutma yapıyor, ancak dökülme olmuyor. Yağlı bir şey yenilmezse 1,5-2 saat idare edebilir. Sürümleri her likit ruj gibi zor, 45 saniye gibi bir vakitte matlaşıyor.
 Benden tavsiye!  Matlaşana kadar dudaklarınızı birbirine sürtmeyin, rujda bozulma olabiliyor.
  • 15 numara: Bu effffffsane olan kahve ruju bu yazıma koymazsam olmazdı! Kahvenin en güzel tonu, her tene yakışıyor bazı tenlerde hem dikkat çekici bazılarındaysa o kadar doğal durup bütünleşen bir renk ki!
  • 27 numara: Beyaz tenliler için günlük kullanıma çok uygun, kişiden kişiye dudak rengine göre değişiyor.
Fiyatı: 21.90
 Swatch: 

Benim elimde olan ve size önerebileceğim rujlar bu kadar. Sizin bu rujlar arasından kullandığınız var mı sizin bu rujlarla ilgili düşünceleriniz neler, benimle paylaşın!

Son olarak da bu rujlara size en yakın Gratis ve Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın. Öptüm! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder