10 Mart 2017 Cuma

H&M Lipgloss

Selam. Bugün pek memnun kalmadığım bir kozmetik ürününden bahsedeceğim. Hep iyi, güzel şeyleri paylaşmayacağız ya:')

Ben H&M markasının ürünlerini ve kozmetik ürünlerini beğenen birisiyim ancak bu Glam Disco isimli lipglossundan memnun kalamadım. Rengini bayağı beğendiğim bir üründü, ancak sonuç hüsran..
İlk sürdüğünüzden itibaren yapış yapış bir his bırakıyor ve belli bir zaman geçtikten sonra dudağınızda ağırlaşıyor. Ben dudağıma hiçbir şey sürmeden dışarı çıkan birisi değilim, ruj sürmeyi çok seviyorum. Ruj sürmediğim ya da süremediğim zamanlarda lipgloss kullanmayı seviyorum.

Not: Ben genelde sürdüğümde üzerinden peçeteyle biraz alıyorum. En azından yapış yapışlığı biraz daha azaltmış oluyorum.

Kalıcılığı çok fazla değil, max 1-1,5 saat sizi idare edebilir o da bir şey yiyip-içmediğinizde ancak fiyatına bakıp konuşursak idare eden bir ürün.

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 3 lira gibi bir fiyattaydı. Son olarak bu lipglossa size en yakın H&M mağazasından ulaşabilirsiniz. Yeni seri olarak dışları değiştirilmiş olarak satışta diye biliyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder