23 Mart 2017 Perşembe

H&M Face Palette

Herkese selam!
Elimde benzeri olmasına rağmen kasa yanındaki şirin mi şirin ambalajından dolayı aldığım şu an ise elimden düşürmediğim yüz-kontür paletinden bahsedeceğim. H&M markasının kıyafetlerine aşık olmayanınız yoktur sanırım bu marka kendisini kozmetik reyonunda da geliştirmeyi başarıyor ve ürünlerin fiyatları verdiği karşılığa rağmen aşırı uygun.


Bu palet fiyatıyla, pigmentasyonuyla ve renklerinin güzel olmasıyla gönüller de taht kurmuş bir palet. H&M eski koleksiyonunu andıran bir benzerliği var. Bu palet boyutuyla çantaya at ve çık tarzında ancak çabuk kırılıp-toz haline gelebilecek cinsten bir ambalajı var. Ürünlerin her biri 2.8 g'dan oluşuyor. Kullanım ömrüyse 12 ay deniyor ama epey uzun süre sizinle gidebilecek bereketli bir ürün.

Paletin içerisinde 1 highlighter, 1 allık, 1 bronzer ve 1 kontür bulunuyor. Ben şu ana kadar kullandığım günler boyunca H&M markasının diğer kontür paletleri gibi tozutma sorunu yaşamadım. Kısacası gayet memnunum ancak tek sorun paraben içermesi.
 Paraben nedir?:  ürünlerin bozulmasına karşı daha dayanıklı olmasını sağlar ancak hassas derilerde egzama gibi tahriş ve alerjik tepkimelere neden oluyorlar.

Ürünleri teker teker incelemeye gelirsek; 


  1. Highlighter (Aydınlatıcı): Ürünlerin içerisinden en bereketlisi ışıl ışıl olan bu aydınlatıcı, aldığım verim o kadar güzel ki ışıl ışıl, palette şampanya tonlarında sarımsı dursa da yüze uygulandığında ışıl ışıl cildinizle bütünleşiyor. Aşırı beğendim!
  2. Blush (Allık): Allık, palete dışarıdan baktığımızda çok şirin bir somon rengi ama yüzünüze sürdüğünüzde somondan çok direkt pembe tonuna dönüyor. Günlük hayatta yüzüm hemen kızarabiliyor, allık sürdüğümde x2 olduğu için gerek duymuyorum.
  3. Bronzer: İçerisinde altın ışıltı bulundurmayan mat bir bronzer, galiba aşık oluyorum! Işıltı bulunduran bronzerlardan pek hoşnut değilim.. Pigmentasyonu oldukça yüksek, istediğiniz verimi alabiliyorsunuz.
  4. Contour (Kontür): Kesinlikle mükemmel bir kontür rengi. Özellik ben bu kontür rengini The balm markasına ait olan  Desert'a benzettim.
Kısa ve öz olarak ben bu paleti beğendim yahu. Ekleyeceğim bir şey daha var bu paletin iki renk seçeneği var bir benim aldığım diğeri ise daha koyu tonlarda bir palet. Allığı nar çiçeği-kırmızı tonlarda olduğunu hatırlıyorum sadece.

Bu paleti aranızda kullanan var mı, sizin bu paletle ilgili düşünceleriniz nedir benimle paylaşın!

Son olarak da bu yüz-kontür paletine size en yakın H&M mağazasının kasa yanlarında bulabilirsiniz. Ben 15 liraya almıştım, ve eğer aranızda ucuz kontür paleti arayanlara duyurulur! Sorularınız olursa instagramdan bana iletebilir ya da buradan yorum olarak yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder