14 Mart 2017 Salı

Geç kalınmış 8 Mart ve Giyim Alışverişim!

Herkese selam!
Aslında bu yazıyı daha önceden yayınlamak isterdim ancak hepsini bir arada toplamak istedim.
Direkt yazıya geçeyim; bugün sizlerle sadece kozmetik değil de biraz daha farklı türde alışveriş yazısı yazmak istedim. Bu aralar bildiğiniz gibi çoğu mağaza indirimde ben de geçen gün indirimden birkaç bir şey kaptım. Genellikle alışveriş yaptığım yerler belli bu seferki durağım Samsun Piazza Avm oldu.
Alışveriş yaptığım mağazalar sırasıyla; H&M, Defacto, Pull&Bear, Gratis ve Watsons... Alışveriş yaptığım mağazaların hepsinin tek bir çatıda olmasını da ayrı bir seviyorum, gittiğimde hepsini mağazasına, reyonuna tek bir günde bakmış oluyorum.

 İlk olarak benim bayıla bayıla girdiğim, ürünlerinin hepsini tek tek beğendiğim bir mağaza olan; H&M 
Ürünlerin kalitesi, beden ve renk seçeneği çok fazla ve bence çoğu giyim tarzına her yaşa hitap eden bir mağaza. Buradan her zaman klasiğim olan siyah pantolon taytlarından aldım. Bu taytlara kesinlikle bayılıyorum sanırım ben de bi 7-8 tane var, gördüğüm gibi kapıyorum o kadar rahatlar ki! Ben bu pantolon taytları günlük hayatımda da kullanıyorum. Onlara o kadar alıştım ki sıkı bir pantolon giydiğim de "YA BEN KİLO MU ALDIM, NEDEN BU KADAR SIKIYO" düşüncelerine dalıyorum.
Bu tayt pantolonun fiyatı: 39.99
İnternet sitesinde görmek için tıklayınız.

 Evet diğer bir H&M ürününe geliyorum; 
The Weekend'in H&M markasıyla çıkarttığı Spring Icons koleksiyonundan bir parça aldım. Evet erkek reyonundan sweat aldım. Evet! Çünkü erkek sweatshirtlerine bayılıyorum! Hem jeanlerle hem de taytlarla giyilebilecek bir şey:") İçi yünlü-pamuğumsu değil. Havalar çok sıcak olmadıkça giyilebilir cinsten.
Bu sweatshirtin fiyatıysa 79.99

İnternet sitesinde görmek için tıklayınız.

 H&M Kozmetik reyonundan da birkaç bir şey kaptım tabi ki! 
Geçenlerde far fırçasını almıştım, bayağı beğenmiştim. Dedim bir de kontür-allık fırçasını deneyeyim. Yahu bir fırça ne kadar yumuş yumuş olabilir derseniz bu fırça onun cevabı gibi! Tasarımı gayet sade çok hoşuma gidiyor böyle fırçalar!
Bu kontür-allık fırçanın fiyatıysa 16.99 
İnternet sitesinde görmek için tıklayınız.

 Ve geldik H&M'den aldığım son parça; 
Kasa yanlarında-kenarlarında bulun yüz paletine. Her girişimde gözüme çarpıyordu alıp almamak arasında kalıyordum. Bu sefer kendimi tutamayıp attım sepetime. En kısa sürede deneyimleyip yorumlarımı sizinle paylaşırım. Benim aldığımın iki renk seçeneği var galiba, birisinde daha kırmızı bir allık, diğerindeyse daha pembemsi tonda. Bakalım!
Bu minnoş yüz paletinin fiyatı da 14.99
 Gelelim diğer bir mağaza durağımız olan Defacto'ya; 
2-3 hafta önce Mom Jeans tarzında bir pantolon kapmıştım, hatta 1 hafta üzerime yapıştı diyebilirim, gayet, rahat ve güzel. Defacto mağazası bence bayağı modayı takip eden mağazalardan biri ürünleri bazen beni şaşırtıyor diyebilirim. Her neyse bende gidip tekrar bi dolanayım belki aldığım pantolonun başka rengi falan gelmiştir diye girdim. Girip yine kendimi kaybetmek.. Şaka şaka sadece bir tane yüksek bel dar kot pantolon aldım. Yaz geliyor jeansler çıksın ortaya!
Bu jeansin fiyatı: 59.99
İnternet sitesinde görmek için tıklayınız.

 Sıradaki mağaza: Pull&Bear 
Kısacık sürede en sevdiğim kazaklardan olan bu kazak, sana bayılıyorum! Tek sıkıntısı bir yere takıldığında örülme olduğu için ipin sökülmesi oluyor ancak bir yere takmazsanız bir sıkıntı yok ve şey ip kaçan-sökülen ip içeri çekilebiliyor!
Bu kazağın fiyatıysa: 79.99
dipnot: altımdaki pantolon H&M'den aldığım tayt.
İnternet sitesindeki görünüşünü bulamadım, bununla idare etmeniz gerekiyor minnoşlar.

 Eveeet kadınlar günü indirim (kozmetik) alışverişime gelirsek: 

 1. durağımız Gratis: 
Buradan aslında bir şey almayacaktım Nude tude paleti için geldim ama tüketttttmişsiniz kızlar ve bende o paleti bulamadığım için herkesin bayıldığı Meet Matte Trimony paletini kaptım!
İndirimli fiyatı: 64.50
The Balm standından kaptığım diğer bir ürünse bende bir rengi daha olan likit ruju. Trustworty kesinlikle favorimsin bebeyim... Beyaz tenlilerde en beğendiğim ruj tonları kahve-kiremit yahu!
İndirimli fiyatı: 25.75
Son olarak da Wet n Wild markasının Mochalicios rujunu bulunca kaçırmamak istedim.
İndirimli fiyatı: Yanlış hatırlamıyorsam 6 tl oluyor.
 2. durağımız Watsons:
İlk olarak annemin bir arkadaşına bende çok beğendiği Alix Avien markasının Diamond Mat serisinden 8 numaralı rujunu aldım. Yapısı çok yumuşak yahu. Biraz çizgilere doluyor ve dudağınızdan hemen taşabiliyor.
İndirimli fiyatı: 13.50
İkinci olarak: Maybelline Color Tattolarini denemeyi çok istiyordum. İstediğim renkler olan Cream de Pink, On and on Bronze ve Cream Beige içerisinden sadece cream beige bulabildim.. Tabi ki onu da attım sepete!
İndirimli fiyatı: 12.50
Her yerde aradığım en güzel bordo likit rujunu sonunda buldum! Pastel daylong aranan numaralarına kesinlikle 23 numarasını eklemeleri gerek..
İndirimli fiyatı: 17.75
Bir ihtiyaç olan pamuklardan aldım. İpeklina Hidrofil Pamuk diye bir şey bayağıdır kullanıyorum, memnunum.
Fiyatı: 3.50

Son olarak da pisliğine aldığım Pastel markasının Nude serisi ojelerinden Mocha rengini kaptım. Ojelerde indirim yoktu.
Fiyatı: 3.50

Ya siz de fark ettiniz mi bilmiyorum ama benim bu kozmetik alışverişim sadece ruj olmuş gibi.. Ve okuduğunuz için teşekkürler. Sorularınız olursa buradan yorum olarak ya da instagramdan mesaj olarak iletebilirsiniz. Minnoş ve güzel yürekli kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder