18 Şubat 2017 Cumartesi

Flormar tekli far incelemesi

Merhaba. Bu gün inceleyeceğim ürün Flormar’ın tekli farları, pigmentasyonları, yapıları açısından falan kesinlikle mükemmeller renk açısından da oldukça geniş seçenekleri var. Bendeki renkler sırasıyla; Pink or Red, Carbon Black ve Red Violet..

Renklerini daha iyi görebilmeniz için yazının en sonuna swatchlarini aşağıda paylaşacağım.



İlk olarak ambalajı hakkında düşüncelerimi söyleyeyim; bayağı sağlam kapaklı, örneğin bir yerde yere düşürdüğünüzde ürün tuzla buz olmayacağını düşünüyorum. (not: ilk aldığım zaman açamamıştım bile o kapağı) ve ben genelde far paleti taşımaya baya üşeniyorum, kocaman ve çok fazla yer kaplıyor. Kapağına minik bir ayna koymuşlar, ciddi anlamda minik, bir işe yarayacağını düşünmüyorum. gözünüzü tamamen göremiyorsunuz bile..

Flormar’ın fiyatlarını bilirsiniz, gayet uygundur ve fiyatına göre far bazı kullanmadan rengini şipşak veren bir ürün, sürümü, karıştırılması çok kolay. Ürünlerin her biri 4 gram ve 24 ay süreleri var.

Teker teker renkleri incelemeye gelirsek;

  • Pink or Red

Metallic Eye Shadow serisine ait bir far.

Metallic Eye Shadow serisi kat kat uygulandığında rengin yoğunluğu daha çok ortaya çıkıyor hemencik dağıtılıyor ve hafif sedefli farlar.

  • Red Violet

Neon Eye Shadow serisine ait bir far.

Ve ben neden bu renkleri tercih ettim dersek; pembe renkte bir farım yoktu, mor renge bir ara takılmıştım ve bu ikisini tek başına kullanmayı düşünmüyorum. make-up killer değilim sonuçta.. Bu ikisinin yanına Danla Bilic’in videolarında kullandığı turuncu farları da eklemeyi düşünüyorum ancak hala hiçbir yerde bulamadım.

  • Carbon Black

Matte Mono Eye Shadow serisine ait bir far.

Yapı olarak Matte Mono Eye shadow serisi daha kremsi gibi, sürdükçe süresiniz geliyo ama Metallic Eye Shadow serisiyse gün boyunca beni çantandan ayırma, ve sürekli beni tazele diye haykırıyor!

Hem Metallic hem de Matte Mono serisinin çok geniş renk seçenekleri var. Mesela elimde olan her far paletindeki her rengi kullanamıyorum, hep de böyle oldu illa ki kullanmadığım renkler oluyor. Tekli far almak bana daha mantıklı geliyor. Bu farların indirimsiz fiyatını hatırlamıyorum ancak indirim zamanında 3-5 liraya alabilirsiniz. Ve bence far paletlerinden daha uyguna geliyor.

Swatch;


Son olarak bu farlara Flormar’ın internet sitesinden ya da size en yakın Flormar şubesinden ulaşabilirsiniz. Sorularınız olursa instagramdan ya da buradan yorum olarak yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın🌸

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder