13 ubat 2017 Pazartesi

NYC expert last likit ruj incelemesi

Merhaba minno unicornlar覺m

Bug羹n size NYC markas覺n覺n expert last likit mat rujlar覺ndan bahsedeceim.



NYC markas覺na ait bir far paletim vard覺 ben de bunun yan覺nda bir de likit rujlar覺n覺 deneyeyim dedim. Dorusunu s繹ylemek gerekirse renginden mi bilmiyorum ama severek kulland覺覺m bir 羹r羹n olmad覺.



r羹n羹n ismini hat覺rlam覺yorum ama zaten tek k覺pk覺rm覺z覺 olan bir ruj var o da bu. Yap覺s覺 isminde s繹yledii gibi mat likit rujlar gibi deil, kesinlikle dudaklar覺 kurutmuyor, yap覺 yap覺 hissi vermiyor, kenara ya da 癟izgilere dolma yapm覺yor ve yemek yemeden 2-3 saat sizi idare edebiliyor. r羹n羹n kendisine 繹zel ekerli bir kokusu var, bir zaman sonra ge癟iyor ancak ilk s羹rerken bouyor.

r羹nde en sevmediim eyse; tek katta k覺rm覺z覺 kurun kalemi 覺slat覺p onu s羹r羹yormuum gibi duruyor dudakta, 癟ift kat ge癟mek gerekmesi  not: bunun sebebini k覺rm覺z覺 alm覺 olmam olduunu d羹羹n羹yorum ve dier renkleri denemedim; onlar i癟in bir fikrim yok.

Ve eer tekrar bu likit rujlardan almak ister misin diye sorarsan覺z, hay覺r almam. Bebeim 羹zg羹n羹m, hay覺r senden memnun kalmad覺m..

NYC 羹r羹nlerini en yak覺n Watsons maazalar覺nda bulabilirsiniz. Sorular覺n覺z olursa instagramdan ya da buradan yorum olarak yazabilirsiniz. Okuduunuz i癟in teekk羹rler. Minno ve g羹zel y羹rekli kal覺n

Hi癟 yorum yok:

Yorum G繹nder