14 Şubat 2017 Salı

Goldenrose matte lipstick crayon

İyi akşamlar bebeksiler, son zamanlarda ortalıkta bayağı mat ruj akımı dolanıyor ve bence de mat dudaklar kalp ben! Ve benim geçenlerde çok merak ettiğim Goldenrose matte lipstick crayon kalem rujlardan sonunda aldım. Tombiş kalem olması hoş, farklı bir hava katmış ve dış görünüş olarak da kalem farlara benzemiyor mu?



Sürümleri çok kolay, kalıcılığıysa orta derece ve kremsi&mat yapıda ancak dudakları kurutmuyor. Bu kalemlerin en sevdiğim yanı açılma, çantayı kirletme-bulaşma derdi yok ve cidden çok pratik “sür ve çık” tarzında.

Soldan sağa doğru bendeki numaraları; 01 – 14 – 18



Bu tombiş kalem ruj asansörlü değil ancak arkasındaki tıpasını çıkartıp kalemle ittikçe yukarı çıkıyor yani bayağı bereketli bi ürüncük uçlarını sivrileştirmek için ucu açmak gerekiyor, ve bunun için de jumbo kalem-traş kullanılması gerekiyor öneri isterseniz şu an kullandığım Flormar’ın ve memnunum yani (uç kırma vs) bir sıkıntısı yok şu anda.

Swatch;



01;  Daha çok içerisinde kahvelik barındıran bordo gibi, kesinlikle muhteşem!

14;  Günlük hayatta her gün kullanılabilecek joker renklerden! İçerisinde kahvelik-şeftalilik bulunduran nude (kendisini ucundan kıyısından wnw-bare it all benzetiyorum, benden başka benzeten var mı acaba?)

18; Ve favorime geldik, tamamıyla dudak rengi, herkesin makyaj çantasında olması gereken joker nude renklerinden. İçerisinde pembe ağırlıklı olarak şeftali tonu var.

Bunların yanına 21 numaralı kiremit tonunu da eklemeyi düşünüyorum.

Bu kalem rujları kullanırken kesinlikle uygun dudak kalemiyle ya da fırçayla çerçevelemek gerek rujun kendisiyle pek çerçeveleme mümkün olmuyor malum tombiş uçlu. Ve ben bu ürünlerin Nars’ın kalem rujlarına benzettim dış görünüş olarak, yapılarını bilmiyorum denemedim o sebeple muadil mi bilemiyorum. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler?

Ve Goldenrose matte crayon rujlar yaklaşık 15 liraya indirimdeyse 8-9 liraya kadar düşüyor en yakın Goldenrose ve Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz bence kesinlikle şans verilebilir. Sorularınız olursa instagramdan ya da buradan yorum olarak yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın🦄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder