26 Ocak 2017 Perşembe

Tanışma yazısı

Herkese selaaaam!

İlk yazı da direkt konuya girmek yerine kendimi tanıtmak istedim. İsmim Ahsen, 18 yaşındayım ve grafik tasarımı okuyorum. Blog da daha çok makyaja bağlı kalmayı değilde her türlü konu hakkında bildiğim kadarıyla yorumlama-inceleme falan yapmayı düşünüyorum. Tam olarak nasıl olacağı hakkında bir kurgu yok kafamda ama belli bir düzene oturtacağım kesin. Şey bir de şirin, samimi bir ortam olsun istiyorum ne yazdıklarımla sizi sıkmalıyım, ne de kendim sıkılmalıyım.

Yani x ürününün kendisini anlatmaktansa kendi deneyimlerimi anlatmaktan yanayım ve blog işini sadece eğlenmek amaçlı yapmayı düşünüyorum kasmaya gerek yok:”)

Ve son olarak da bana instagram; ahsensonmez ya da shrekdekifiona üzerinden ulaşabilirsiniz.
Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Ve son olarak da bana instagram; ahsensonmez ya da shrekdekifiona üzerinden ulaşabilirsiniz.  Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder