15 Ağustos 2017 Salı

Pure Beauty BB Cream

Uzun bir süre sonra hepinize merhaba! Bugün size en sevdiğim ten ürününü anlatacağım. Pure Beauty Bulgarian Rose BB Cream.
Yazının en sonuna bileğimdeki etkisini-swatchini paylaşacağım, oradan da bakabilirsin.
Bu ürün maalesef tek tonu var ve sadece açık tenlilere hitap ediyor ve kapatıcılığı çok yoğun değil. Eğer çok sorunlu (aşırı sivilceli, sivilce izleri olan, yoğun çil vs) bir cildiğiniz yoksa kesinlikle seversiniz. Şükür ki yüzümde çillerden başka bir sorun yok ve ben çillerimi seviyorum. Bb krem alırken aşırı derece de kapatıcı bir ürün aramıyorum benim için önemli olan yüzümdeki renk dengesizliğini eşitlemesi. Ürünü yüzünüze sürdüğünüzde sağlıklı bir ışıltı ve görüntü elde ediyorsunuz.

Sürülüşüne, dağıtılışına gelirsek eğer ne sünger, ne fırça kesinlikle parmaklar! Çünkü ürün zaten azıcık ve bir de sünger ürünü çekmesin.

Ve benim dikkatimi çeken bir şeyse SPF 42 içeriyor yani altına ek olarak başka bir güneş kremi kullanmanıza gerekmiyor ve alkol, paraben içermiyor.

Benim için tek eksisine gelirsek paketi ilk açtığınız da paket sanki kullanılmış ve bitmiş fondötenleri anımsatıyor birkaç kullanım sonra kremi zar zor çıkaracağımı düşünüyorum.

Son olarak da ben oldukça memnun kaldım, tekrar alır mısın derseniz eğer kesinlikle alırım. Bu ürüne size en yakın Watsons mağazasından alabilirsiniz.
Sorularınız olursa instagramdan mesaj ya da buradan yorum olarak bana iletebilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder